Qui som

L’associació IDC. Informar, Defensar, Canviar és una organització de defensa dels drets dels consumidors i consumidores. La seva llavor la trobem a Opcions, una cooperativa sense afany de lucre i amb més de 20 anys d’experiència en la investigació i promoció del consum responsable.

La nostra visió, missió i valors

La nostra missió és la defensa dels drets dels consumidors i consumidores de Catalunya. Creiem que hem de viure en una societat que garanteixi els compliment dels nostres drets de forma transparent i justa.

Des de l’associació, oferim a totes les persones afectades per un frau, engany o mala pràctica empresarial l’assessorament i acompanyament legal necessari per fer la denúncia pertinent i reparar els mals ocasionats. Per això comptem amb l’equip d’experts del Col·lectiu Ronda, el nostre despatx d’advocats de referència que ofereixe un servei jurídic compromès i de qualitat.

A més, som conscients de la situació de vulnerabilitat i dificultat en què es troben les persones afectades. Per tant, per a IDC, l’acompanyament centrat en les cures i el respecte absolut per la situació de les persones afectades és un element clau que es té en compte al llarg de tot el procés.

Els valors que ens defineixen són la transparència, la justícia social i la col·lectivitat: